Hummel Keukens, Badkamers en Tegels

Hummel nu ook online prominent aanwezig

Frisse website

Deze zaak in Haulerwijk voor keukens, badkamers en tegels wilde hun marketing verbeteren en hun website moderniseren. We hebben een frisse website ontwikkeld en zo de vindbaarheid vergroot.

Het was tijd voor een frisse start. In plaats van werken in het bedrijf, werd het tijd om te werken aan het bedrijf. De klant moet weer centraal komen te staan in de volledige klantreis bij Hummel.

Freya Liemburg

Communicator and marketeer

Persoonlijke aandacht

Marketingplan

Ook was er behoefte aan een complete vernieuwing van de marketing. Hierbij heeft Hummel onze adviseurs ingehuurd om te onderzoeken wat er beter kon en hoe dit kon worden gerealiseerd. Er is een gloednieuw marketingplan gepresenteerd met concrete punten die direct konden worden uitgevoerd. We zijn nog steeds nauw betrokken bij de uitvoering hiervan.

Klantreis

In het marketingplan stond de klantreis centraal. Het is essentieel om de klant gedurende deze reis te blijven betrekken bij het merk. Daarom wordt een systeem ontwikkeld dat medewerkers ondersteunt in het klantcontact. Zo worden interne processen efficiënter, terwijl de klantervaring sterk verbetert. Dat is een win-win situatie waar we trots op zijn.

Dit hebben we gedaan

  • Website
  • Website onderhoud
  • Huisstijl
  • Vindbaarheid
  • Marketingstrategie
  • CRM Systeem
  • Diverse IT oplossingen